FURUKO

Frienzko Private Forum
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 En çabuk hangisi kasar?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 17/04/07

MesajKonu: En çabuk hangisi kasar?   Salı Nis. 24, 2007 4:22 am

Yav bi karakter seçimi yapçcam hala düzgün bişi seçemedim.Bi aralar priest açtım onuda
fazla kasamadım.En çabuk hangisi kasar?Şimdi mage diceksiniz ama oda çabuk yatıo!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://furuko.ephpbb.com
KillForYou

avatar

Mesaj Sayısı : 57
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 24/04/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   Salı Nis. 24, 2007 4:30 am

Tabiki mage benim lwl 67 mage var onunla oynuyorum clanımın adı ForYou Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
enes11



Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 24/04/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   Salı Nis. 24, 2007 7:41 am

bencede mage ama çbk yatıyo benim gibi tbl ustası olursun frko da(tbl kullanmılmıyo demeyin kullanıyom...)

sonra magelere dersin para yada item vercem(tbl den çekersin)

oda kasar ben 3 günde lwl 70 yaptım mage var o kasdı WinkWink

Bu Forumda item isteyen varsa pm atsın oyunda....

Pm:UgLyTanKK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
KillForYou

avatar

Mesaj Sayısı : 57
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 24/04/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   Salı Nis. 24, 2007 10:40 am

enes11 demiş ki:
bencede mage ama çbk yatıyo benim gibi tbl ustası olursun frko da(tbl kullanmılmıyo demeyin kullanıyom...)

sonra magelere dersin para yada item vercem(tbl den çekersin)

oda kasar ben 3 günde lwl 70 yaptım mage var o kasdı WinkWink

Bu Forumda item isteyen varsa pm atsın oyunda....

Pm:UgLyTanKK
forumda bunları paylaşmanın illegal olup olmadığını bilmiyorum ama bana mage itemi versene Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 17/04/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   Salı Mayıs 01, 2007 8:57 am

bence priest Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://furuko.ephpbb.com
hastasus



Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 02/05/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   Çarş. Mayıs 02, 2007 9:02 am

rogue de cabuk kasar ama benim tercihim warıorrrr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
maxwar1636



Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 05/07/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   Perş. Tem. 05, 2007 10:21 pm

ya bu private deilmi?? nasıl zor kasıonuZ=
_?_?_?_ lol! flower
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ahmetcan14



Mesaj Sayısı : 31
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 16/10/07

MesajKonu: Geri: En çabuk hangisi kasar?   C.tesi Kas. 03, 2007 8:35 am

enes11 demiş ki:
bencede mage ama çbk yatıyo benim gibi tbl ustası olursun frko da(tbl kullanmılmıyo demeyin kullanıyom...)

sonra magelere dersin para yada item vercem(tbl den çekersin)

oda kasar ben 3 günde lwl 70 yaptım mage var o kasdı WinkWink

Bu Forumda item isteyen varsa pm atsın oyunda....

Pm:UgLyTanKK

Banada mage itemi werirmisin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
En çabuk hangisi kasar?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FURUKO :: Frienzko :: Frienzko Genel-
Buraya geçin: